Caroline tränar (?!)

Jag har börjat träna. Den sista i världen man trodde skulle gymma och sånt. Men nu blev det så. Och jag älskar det.

Programmets sista pass

Kategori: Träning

Okej, så det var kanske inte optimal planering att lägga träning fyra dagar i rad, men jag ville inte ändra denna veckan bara för att förra veckan blev knas, så nu blev det så. Imorse när jag drack mitt morgonkaffe så kändes det väl lite som att chansen att jag skulle klara dagens övningar var rätt lite. Men jodå! Det gick, och det gick inte ens dåligt! 
 
Såhär va:
Olympisk uppvärmning: 3 set 10kg
Marklyft: 5x8 55kg
Axelpress: 8+7+8+7+7 15kg
Negativa chins: 3x5
Russian twist: 3x20 15kg
Sjukgymnastikövningarna
 
Ja. Det var kul att testa om jag fixar att köra fyra dagar i rad, utan att lätta på nivån. Och det gjorde jag alltså. Men ska bli skönt att vila imorgon. Nya tag på torsdag! Då ska jag nog dessutom köra igång ett nytt program, som jag skissat på idag. Inte så stor skillnad mot nu, men vissa ändringar.Känns ivf som att detta var en bra avslutning på nuvarande program. Men mer om programbyte en annan gång. Pga nu ska jag äta glass.
 
Dagens pepplåt, förövrigt:
 
Och dagens det går bra nu-bild:
 
Kommentera inlägget här: