Caroline tränar (?!)

Jag har börjat träna. Den sista i världen man trodde skulle gymma och sånt. Men nu blev det så. Och jag älskar det.

Dagens kassa pass:

Kategori: Gym

Olympisk uppvärmning: 3 rundor, 10kg
Knäböj: 3x8 35kg
Bänkpress: 5+6+6+4+5 22,5kg
Powerclean: 6x3 30kg
Fällkniv: 3x15 10kg
Sjukgymnastikövningar
 
Bänken gick åt helvete dåligt. Skyller det på att jag sovit alldeles för lite i helgen. Fan. Sova mer, alltså. PCn däremot gick bra att höja. Lite värre, men tillräckligt bra iaf.
 
I övrigt är jag mest hungrig. Inte så mkt pga deffen skulle jag tro, utan pga den i kombination med pms. Jag blir alltid extremt hungrig under pms, vill äta allt och äta hela tiden. Det brukar vara jobbigt, men är ännu jobbigare nu när jag är strängare än vanligt mot mig själv med att låta bli detta. Men det går snart över. Några dagar till bara.
Kommentera inlägget här: